Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 325
Loading...

Організація збуту продукції

Дізнаємось

Поняття, зміст і значення збутової діяльності підприємства;основні форми та канали збуту продукції (прямі, опосередковані, комбіновані);взаємозв’язок збуту з маркетингом, логістикою та виробництвом;показники ефективності збутової діяльності підприємства; суть і принципи маркетингу, види маркетингу, ринок як об'єкт маркетингу, класифікацію товарів у маркетингу, товарний асортимент, життєвий цикл товару, просування товару.

Навчимось

Формувати стратегію маркетингу, аналізувати ринки збуту та поведінку споживачів; вибирати оптимальні канали реалізації продукції;розробляти стратегію і тактику збуту;оцінювати ефективність збутових операцій і витрат на реалізацію;
формувати заходи щодо вдосконалення збутової діяльності підприємства та підвищення його конкурентоспроможності.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
5 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
5 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60