Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 325
Loading...

Складання документації по надходженню та при вибутті об'єктів основних засобів

Дізнаємось

- які первинні документи застосовуються при надходженні, переміщенні та вибутті основних засобів (накладні, акти приймання-передачі, акти списання);
- як коректно оформляти документи відповідно до внутрішніх правил підприємства та законодавства;
- порядок визначення облікової вартості основних засобів при надходженні та при вибутті;
- як відображати рух основних засобів у бухгалтерському обліку;
- особливості контролю за станом і наявністю основних засобів;
- взаємозв’язок між документами та бухгалтерськими проведеннями;
- значення правильної документації для точності фінансової звітності та контролю ресурсів підприємства.

Навчимось

- розуміти систему документів, що оформлюють надходження та вибуття основних засобів;
- складати первинні документи (накладні, акти приймання-передачі, акти списання);
- визначати облікову вартість основних засобів при надходженні та вибутті;
- відображати операції у бухгалтерському обліку та контролювати їх достовірність;
- забезпечувати дотримання внутрішніх і законодавчих норм щодо обліку основних засобів.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
7 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
7 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60