Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 325
Loading...

Організація первинного обліку та документообігу на підприємствах.

Дізнаємось

- про сутність і значення первинного обліку в системі бухгалтерського обліку підприємства;
- про види та класифікацію первинних документів, їх роль у фіксації господарських операцій;
- які вимоги ставляться до оформлення первинних документів згідно з чинним законодавством;
- про порядок створення, перевірки, реєстрації та зберігання документів на підприємстві;
- як організовується документообіг, його етапи та схеми руху документів між підрозділами;
- про відповідальність працівників за правильність ведення первинного обліку і достовірність даних.

Навчимось

- використовувати сучасні інформаційні технології в організації первинного обліку та документообігу;
- здійснювати раціональну організацію документообігу для підвищення ефективності облікової роботи підприємства.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
7 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
7 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60